Thursday 8 May 2014

DIE ENGELE JUBEL EN JUIG


Die wonderlikste boodskap wat ek vandag op my foon gekry het, was toe iemand wat by ons werk vir my 'n whatsapp stuur en vra dat ek saam met hom bid as hulle weer in PE is want hy wil sy lewe en sy saak met God regmaak.
Ek het net gevoel as dit vir iemand so belangrik is dat hy 'n paar dae voor hy my sou sien al vir my vra, dat dit nie kan wag nie.  Die son kan nie onder gaan voordat sy naam in die Boek van die Lewe geskryf staan nie.   Ek het hom gebel en saam het ons vir God gevra om sy sondes weg te was, om hom witter te was as sneeu.  Hy het bely dat Jesus Christus die Seun van die Lewende God is.  Dit was so amazing.

Hierdie dag, die 8ste Mei 2014 was die belangrikste dag in sy lewe.  Ek moet erken, in myne ook. Daars geen groter voorreg as om 'n werktuig in die Hand van die Vader te wees.

Daar's n pragtige lied wat sĂȘ:  "My soul desire is to be used by You"

Daars blydskap in die hemel oor een siel wat tot bekering kom.  Die hemele is in beroering, die engele jubel en juig.

Rustige nag en weet God het jou lief, onvoorwaardelik!!!



No comments:

Post a Comment