Tuesday 12 August 2014

LEKE SLAAP LIEWE JESUS



Gisteraand terwyl ek in my bed lê kom dit by my op hoe ek as 
kind altyd vir almal goeienag gesê het toe ek nog 'n klein dogtertjie was.
Ek is die jongste van 8 kinders, so as jy besluit om almal op die naam
te noem dan gaan die rympie soos volg:
My boeties en sussies op hul name genoem wat ek hulle genoem het.

Leke slaap pappa
Leke slaap mamma
Leke slaap Lienie
Leke slaap Fikka
Leke slaap Dopie
Leke slaap Lella
Leke slaap Riet
Leke slaap Nieka
Leke slaap Allie
Leke slaap Liewe Jesus.

Maar wat so amazing is Psalm 121:4 sê vir ons dat 
DIE BEWAARDER VAN ISRAEL
SLUIMER OF SLAAP NIE.

Jesus is altyd daar, dag en nag.
Ons kan rustig slaap met die wete God
alleen laat ons in veiligheid woon.
Hy sal ons nooit begewe of verlaat nie.

Leke slaap almal






No comments:

Post a Comment